Inschrijving chirojaar 2020-2021

Naar gewoonte versturen wij iedere maand een chiromail. Deze bevat info over komende activiteiten, korte verslagjes van voorbije activiteiten, belangrijke mededelingen, chironieuwtjes, … .
Omdat we de laatste jaren steeds groeien in het aantal leden (waar we trouwens zeer blij om zijn) is het voor ons moeilijk om voor ieder lid nog een apart huisbezoek te voorzien. Toch willen we deze mogelijkheid nog aanbieden voor ouders of leden zelf die dit wensen. Hiervoor mag je gerust deze optie aanvinken. De leiding van je zoon/dochter zal hierna zelf contact opnemen om een huisbezoekje te plannen.
Om onze site/facebookpagina op te fleuren en om ouders op de hoogte te houden van onze uitstappen/kamp/weekends/… posten we graag leuke foto’s. Volgens het huidige privacybeleid hebben we hiervoor ouderlijke toestemming nodig. Door hier uw naam op te geven geeft u hiervoor de toestemming.
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
3 + 15 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.