Christus Koning

Datum:
24/11/2019 - 00:00

Hallo allemaal

Op zondag 24 november vieren wij met z'n allen Christus Koning! Dit is een hele dag Chiro, joepie!

De dag start om 9.00u met een misviering in de kerk, waar ouders en (Chiro)sympathisanten ook zeer welkom zijn. Daarna hebben enkele leiding en de aspi's een leuk spel voorzien voor elke groep en wordt er mooi samen gespeeld. Na al dat spelen worden onze hongerige magen verwend met een lekkere hamburger. Na de middag worden er een leuke activiteiten voorzien. Huubs en Speelclub gaan naar de binnenspeeltuin Raf & Otje. Rakwi, Tito, Keti en Aspi gaan schaatsen in Herentals. De dag eindigt omstreeks 17.00u.

Praktisch:

- Alle leden worden om 8.45u verwacht op de Chiro. Zo kunnen we van daaruit samen naar de kerk wandelen.

- De leden kunnen om 17.00u op de Chiro terug worden opgehaald.

- Voor deze dag vragen wij om vooraf in te schrijven via de site. Dit kan hier. Ook vragen wij een bijdrage van 10 euro, te storten op onze rekening met mededeling (naam zoon/dochter + groep). Let op: de inschrijving is pas geldig indien het inschrijvingsgeld is overgeschreven. De deadline van de inschrijvingen is zondag 17 november. Bij te laat inschrijven/betalen vragen wij 5 euro extra!

- De kinderen hoeven zelf geen drankje en koekje van thuis mee te brengen. Ook dit zit, samen met de activiteit en de hamburger, in de prijs inbegrepen.

- Tito, Keti en Aspi kunnen best met de fiets komen om naar de schaatsbaan te fietsen. Voor de Rakwi wordt er vervoer voorzien.

- De schaatsers moeten VERPLICHT handschoenen meenemen. Anders mag er NIET geschaatst worden!

We hopen op een grote opkomst zodat we samen deze leuke dag kunnen vieren!

Vele Chirogroetjes

De leiding