Infomoment 2020-2021

20/09/2020 - 17:15

De eerste chirozondag van het nieuwe jaar zit er op, en hoe leuk was dat?! We waren super blij om jullie terug te zien en vele nieuwe leden te mogen verwelkomen.

INFO-AVOND: Zondag 20 en 27 september organiseren we een kort infomoment op de Chiro (rond 17u15). We stellen ons jaarboekje hier voor, samen met nog enkele andere Chiro-ten-aard-weetjes.
Om dit corona-proof te laten verlopen geven we graag enkele regels mee:
- Iedereen ouder dan 12 jaar is verplicht een mondmasker te dragen. Bij binnenkomst moeten de handen ontsmet worden.
- De afstandsregels dienen op ieder moment te worden gerespecteerd.
- Neem plaats op een vrije stoel.
- Om bubbel-vermenging te voorkomen, vragen we ook aan chiroleden (als zij meekomen) om bij hun ouders te blijven en niet te spelen tijdens het infomoment.
- Om een idee te hebben van het aantal aanwezigen, vragen we om in te schrijven als je aanwezig zal zijn. Dit kan via deze link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpD253nYEFCkmasa0LyHLh86uc01OGc0V9annlhpWJB_iD9g/viewform?usp=sf_link

Tijdens het infomoment zal er ook de mogelijkheid zijn om in te schrijven!
Kan je niet wachten om in te schrijven...? Neem een kijkje op de site! Het is namelijk ook mogelijk om online in te schrijven.