Infomoment chirojaar

30/09/2018 - 12:00 tot 14:00

Dag iedereen

nu onze startdag gepasseerd is gaan de inschrijvingen van start. Omwille van de grote groepen bij de kleinsten, is het voor ons jammer genoeg niet meer mogelijk om voor ieder kind apart een huisbezoek te voorzien. Als alternatief organiseren we dit jaar voor het eerst 2 infomomenten die zullen doorgaan op zondag 10 september en zondag 7 oktober. Hierbij geven we graag een woordje uitleg over de werking van onze chiro, de leiding wordt voorgesteld, de jaarboekjes worden uitgedeeld, enz. . Ook onze VBs (volwassen begeleiding) zullen aanwezig zijn.

Deze momenten worden voorzien voor ouders van huubs en speelclub, maar ook ouders van kinderen in andere groepen, ouders van nieuwe kinderen of geïnteresseerden zijn zeker welkom. Rakwi's, Tito's en Ketaspi's zullen nog wel een huisbezoek krijgen. Indien je als ouders van een huubje of speelclub ook graag een huisbezoek ontvangt, wat zeker mogelijk is, mag je hun leiding hier gerust over aanspreken.

Om 12u gaan we van start, in onze chirolokalen. Zo hebben we voldoende tijd om alles voor te stellen. Nadien is er ook de mogelijkheid om alle chiro-vriendjes in te schrijven en om een babbeltje te slaan met de leiding. Tijdens het infomoment zal er ook animatie zijn voor alle kindjes zodat al onze chirovriendjes eventueel al kunnen meekomen!

Hopelijk tot dan!

chirogroetjes van de leiding

PS: deze dagen worden voor de laatste keer de verloren voorwerpen van het kamp tentoon gesteld. Neem hier dus ook zeker een kijkje voor we al deze spullen moeten wegbrengen.