Kampvuur en BBQ

10/07/2018 - 15:00

Hoi allemaal!

Zoals gewoonlijk sluiten we het kamp af met ons kampvuur waarbij alle leden graag een actje voorstellen aan alle mama's, papa's, opa's, oma's, broers, zussen, ... .

Dit jaar zouden we het kamp extra gezellig willen afsluiten met een grootse BBQ! Hiervoor vragen we jullie om via deze link in te schrijven. Voor de leden die mee zijn geweest op kamp is deze BBQ gratis. Voor de ouders, grootouders, broers en zussen, ... vragen we nog wel een kleine bijdrage. Hiervoor werken we met 2 formules:

- Optie volwassenen €15: groeten à volonté + 4 stukken vlees

- Optie kinderen tot 12 jaar €9: groenten à volonté + 2 stukken vlees

Voor de huubs, speelclub en rakwi wordt het kinder menu voorgesteld. Tito's, keti's en aspi's krijgen het volwassenen menu.

Bij invullen van het formulier zullen we dan ook vragen om aan te duiden hoeveel leden er zullen deelnemen, zo kunnen we een goed aantal deelnemers inschatten. Bij de prijsberekenen op het einde echter moet hun deelname niet worden meetelt.

Dit jaar zal het kampvuur beginnen om 15u.

Inschrijven is nog mogelijk tot en met 20 mei.

Hopelijk is iedereen van de partij!

vele chirogroetjes van de leiding