VeeBee's

Een VeeBee is een volwassen begeleider. De Chiro is uiteraard bedoeld voor kinderen en tieners. Maar iemand met een volwassen kijk op de zaak kan bij bepaalde problemen een goede hulp bieden om de leiding bij te staan. Verder kan de VeeBee een luisteren oor zijn voor zowel ouders, leiding als leden.

Hoi iedereen,

We willen ons graag even voorstellen. Wij zijn Piet en Katrien. Wij nemen met veel enthousiasme de VeeBee-fakkel van Marlon en Chrisje over. Onze 2 dochters Fien en Leonie zijn echte chirogirls. Mogelijks hebben we deze chirogenen doorgegeven. Beide zaten we in de chiro van Kasterlee van ons 6 tot ons 21 jaar, waarvan 3 jaar leiding. We beleefden er een fantastische kinder- en jeugdtijd. Genoten van dolle avonturen en maakten vrienden voor het leven. Herinneringen die je altijd bij blijven...

We houden allebei van fietsen en wandelen. Samen genieten met ons gezin en familie en vrienden vinden we heerlijk! Ik, Piet werk bij Pidpa en ik, Katrien werk bij Pleegzorg Turnhout.

Als nieuwe VeeBee's zullen we deze grote maar enthousiaste leidingploeg ondersteunen. We zullen de goede dingen extra in de verf zetten om enthousiasme verder aan te wakkeren, we willen een ruggensteun zijn bij hinderenissen en samen aan de slag gaan bij moeilijkere momenten. Bovendien willen we een brug vormen naar ouders. We staan altijd open om in gesprek te gaan, al moedigen we het zeker aan om eerst de leidingsploeg aan te spreken.

Maar bij twijfel of aarzeling, spreek ons zeker aan. Zo ontstaat er een mooie samenwerking tussen leiding, leden, ouders en wij als VeeBee's en kan iedereen genieten van de mooie chirojaren!

Katrien Boonen: 0478/33.31.63 - katrienboonen@telenet.be

Piet Steenackers: 0476/40.96.71