Inschrijven chiroweekend

Dag iedereen
Van 10 tot en met 12 maart is eindelijk weer tijd voor het supermegaleuk ledenweekend van Chiro Ten Aard.
Dit ledenweekend gaat door in het jeugdcentrum De Spreedonken (Gestelseweg 12, 2491 Olmen)

Elk ledenweekend heeft een eigen thema en dit jaar is het thema OP SKIVAKANTIE. Het is de bedoeling dat de leden op vrijdagavond verkleed als een echte skiër of snowboarder op de weekendplaats toekomen. We spelen op zaterdagavond dan ook een groot themaspel met de hele chiro samen.

De leden worden vrijdagavond om 19 uur verwacht (in verkleedkleren) en moeten zondagmiddag om 12 uur terug opgepikt worden.
We vragen voor dit weekend 35 euro voor de Huubs en Speelclub en 40 euro voor de Rakwi, Tito en Ketaspi, gelieve dit te storten op onze rekening (BE86 7310 2667 2850) met gepaste mededeling (naam lid+groep+ledenweekend 2023). Let op! Pas na de betaling is de inschrijving compleet!
Inschrijven kan tot en met 6 maart.

Vergeet ook zeker niet om de medische fiche ingevuld af te geven aan de leiding op vrijdagavond!

Planning:
- vrijdag avond: aankomst om 19 uur. Na installatie van de slaapkamers en afscheid van de ouders eten we een koek met warme chocomelk. Voor de kleinsten is het dan al bedtijd, de oudere groepen hebben nog een leuk programma.
- zaterdag: de wekker staat om 8u en na een lekker ontbijt starten we de dag! In de voormiddag zal iedere afdeling apart een spel spelen (zoals een chirozondag). s'Middags eten we een lekker bord spaghetti waarna er een klein uurtje platte rust is. In de namiddag zal opnieuw iedere afdeling apart een spel spelen. In de avond eten we frikadellen met krieken en volgt er het groot themaspel met de hele chiro samen, die altijd eindigt in een super leuke verassing.
- zondag: ook op zondag staat de wekker om 8u, na een stevig ontbijt worden alle kamers opgeruimd en gepoetst. De leiding poetst dan de gemeenschappelijke delen van het gebouw terwijl de aspi's even het leiderschap overnemen en massaspelen spelen met de overige groepen.
Om stipt 12 uur zullen we de ouders toelaten op het terrein, dus vroeger komen heeft geen zin.

Wij hebben er alvast super veel zin in, hopelijk jullie ook!!!
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Inschrijven voor het leukste weekend van het jaar kan via:  https://docs.google.com/forms/d/1RLl6CjfI8mkUD3xu5BVJY05daVp5xa_lTO0GHIwfTR8/edit